Kontaktsamtal

Juristmässans kontaktsamtal

Ett personligt möte med potentiella arbetsgivare där du kan utforska dina karriärmöjligheter

Vad innebär kontaktsamtalen?

Kontaktsamtalen består av ett möte på ca 15-20 minuter, och är ett ypperligt tillfälle att ställa frågor, utforska dina karriärmöjligheter och knyta värdefulla kontakter med utställarna på ett mer avslappnat, personligt plan.



För många är det kontaktsamtalen som lett till sommarnotarietjänsten, praktikplatsen eller till och med ett anställningskontrakt - missa inte din chans!


Hur ansöker jag till kontaktsamtalen?


Ansök mellan 1 oktober - 22 oktober genom att scrolla ner till en eller flera utställare du är intresserad av och klicka på knappen "ansök".


Du kommer då att skickas vidare till ett formulär som ska fyllas i. Du skickar även in CV, personligt brev och betyg via formuläret. Därefter är ansökan genomförd.


Notera att vissa utställare enbart tar emot studenter som läst ett visst antal terminer. Kika i formuläret för att ta reda på om du har möjlighet att ansöka.

Dessa kontaktsamtal hålls digitalt

Dessa kontaktsamtal hålls digitalt

Dessa kontaktsamtal hålls digitalt

Dessa kontaktsamtal hålls digitalt

Dessa kontaktsamtal hålls digitalt